SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN SISTEM iGFMAS DAN e-PENYATA GAJI & LAPORAN 2021
Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan iGFMAS dan e-Penyata Gaji & Laporan bagi tahun 2021. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan.
Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Dato'/Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 01 hingga 30 September 2021.
Pautan bagi soal selidik adalah seperti berikut :
https://forms.gle/GfVZXF5G7wAtk5k4A
Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:
1. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
No. Telefon : 03- 8882 1125/1313/1449
Emel :
2. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03- 8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374
Emel :
Kerjasama dan perhatian Y.Bhg. Dato'/Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.