-
Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2023
Sukacita dimaklumkan bahawa satu kajian soal selidik bagi mengenal pasti tahap kepuasan pelanggan Jabatan Akauntan Negara Malaysia Tahun 2023 sedang dijalankan bermula 29 Januari 2024 sehingga 28 Februari 2024. Klik Pautan di bawah untuk menyertai kaji selidit ini.
Kajian Kepuasan Pelanggan 2023
Kerjasama anda amat kami hargai.
-
Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan
Bil Tajuk 1 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2023 Muat Turun 2 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2022 Muat Turun 3 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2021 Muat Turun 4 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2020 Muat Turun 5 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2019 Muat Turun -
Maklumbalas Cadangan Penambahbaikan
Bil Tajuk 1 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2023 Muat Turun 2 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2022 Muat Turun 3 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2021 Muat Turun 4 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2020 Muat Turun 5 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2019 Muat Turun