Kepuasan Pelanggan Sistem iGFMAS Dan e-Penyata Gaji & Laporan bagi tahun 2020. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat
sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan.
Sebubungan itu mohon kerjasama YBhg. Dato'/Dr'./Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit
masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 15 hingga 30 September 2020.
Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:
1. Penyelidik Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
No. Telefon : 03-8882 1125/1313/1449
Emel :
2.Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03-8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374
Emel :
Sila klik https://forms.gle/uiFvSTd1wSKzyFKY7untuk menjawab soalselidik.
Kerjasama dan perhatian YBhg. Dato'/Dr'./Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.