Accessibility Tools

  • Content scaling 100%
  • Font size 100%
  • Line height 100%
  • Letter spacing 100%
fb ikon  ig ikon  utube ikon  tiktok icon  rss ikon
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman
 
Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negrara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian
Kepuasan Pelanggan Sistem iGFMAS Dan e-Penyata Gaji & Laporan bagi tahun 2020. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat
sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan.

Sebubungan itu mohon kerjasama YBhg. Dato'/Dr'./Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit
masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 15 hingga 30 September 2020.

Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:

1. Penyelidik Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
No. Telefon : 03-8882 1125/1313/1449
Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

2.Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03-8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374
Emel :Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Sila klik https://forms.gle/uiFvSTd1wSKzyFKY7untuk menjawab soalselidik.

Kerjasama dan perhatian YBhg. Dato'/Dr'./Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.